Zgłoszenie reklamacji świadczenia usługi na opiekę medyczną Luxmed-u
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
1. Zgłoszenie
a) listownie na adres:
LUX MED sp. z o.o.; Departament Obsługi Użytkownika Dział Zarządzania Reklamacjami;
ul. Szturmowa 2; 02-676 Warszawa;
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez formularz reklamacji dostępny na stronie głównej w sekcji Dla Pacjentów, na adres:
obsluga.klienta|luxmed.| |obsluga.klienta|luxmed.pl
c) poprzez ankietę umieszczoną na stronie internetowej www.luxmed.pl
lub dostępną w każdym centrum medycznym
d) poprzez wypełnienie Formularza reklamacji na stronie internetowej
www.luxmed.pl/dla-pacjentow/zglaszanie-uwag.html
e) pisemnie w każdym miejscu świadczenia usług: z wykorzystaniem Formularza
reklamacji udostępnionego przez recepcję lub w każdej innej dowolnej formie,
f) ustnie, w każdym miejscu świadczenia usług lub za pośrednictwem
całodobowej Infolinii 22 33 22 888
2. Zgodnie z Regulaminem reklamacje dotyczące
a) funkcjonalności Portalu rozpatrywane będą w ciągu 5 dni roboczych,
b) pozostałych kwestii, w tym kwestii medycznych rozpatrywane będą w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji