Informacja dla członków Związku w sprawie LUXMED-u
22.05.2020r Luxmed Porady Psychologa dla Twoich Pracowników
22.05.2020r Luxmed Porady Psychologa instrukcja dla Pracownika
Instrukcja - konsultacje specjalistyczne
https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/oferta/badania-i-konsultacje-specjalistyczne.html
Instrukcja - bezpieczna wizyta u stomatologa
https://stomatologia.luxmed.pl/aktualnosci/bezpieczna-wizyta-u-stomatologa
Instrukcja - odczulanie alergologiczne dzieci i dorosłych
Instrukcja podstawowa opieka medyczna
Instrukcja zasady realizacji badań
https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/otaczamy-opieka/korzystaj-bezpiecznie/badania-laboratoryjne.html
Medycyna pracy
https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/otaczamy-opieka/korzystaj-bezpiecznie/medycyna-pracy.html
Instrukcja - diagnostyka obrazkowa
Instrukcja dla kobiet w ciąży
Instrukcja opieki pediatrycznej
Instrukcja udostępnienia lekarzowi załączników zdjęciowych
LUXMED skierowania na badaniaInformacje dla klientów Luxmed w sprawie koronawirusa
_________________________________________________________________________________________________
Organizacja Zakładowa NSZZ „Solidarność” w Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o. informuje,
iż trwają prace mające na celu przygotowanie
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) UDZIELANEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW POLSKIEJ SPÓŁKI GAZOWNICTWA SP. Z O.O.
Prace prowadzone są przy wspólnym udziale przedstawicieli Pracodawcy oraz Strony Społecznej
____________________________________________________________________________________________________
W związku z uwagami zgłaszanymi przez naszych Pracowników dotyczącymi opieki medycznej świadczonej przez Lux Med., Strona Społeczna wnioskowała o organizację spotkania z przedstawicielami Lux Med -u.
Pracodawca przychylił się do prośby związkowców, a w celu niwelacji niedogodności postanowiono organizować takie spotkania cyklicznie.
Odbyły się już dwa tego typu spotkania, a termin kolejnego właśnie jest ustalany.
Na spotkaniach Strona Społeczna przedstawia uwagi zgłaszane przez naszych Pracowników.
Niestety do najczęściej zgłaszanych tematów należy brak możliwości dostępu do usług zapewnionych przez Lux Med w umowie, odległe terminy umawianych wizyt oraz problemy z wystawianiem skierowań na wczasy profilaktyczne.
Przedstawiciele Lux Med - u zapewniają, że trwają prace nad zmianą obsługi wszystkich klientów. Zdecydowana poprawa funkcjonowania portalu powinna być odczuwalna już w najbliższym czasie.
Z odbytych spotkań wyłaniają się jednoznaczne wnioski - poprawę jakości oraz szybsze rozwiązywanie problemów, uzyskamy poprzez natychmiastową i bezpośrednią reklamację. Każda zgłoszona sprawa posiada swój indywidualny numer sprawy i nie może pozostać bez odpowiedzi.
Zachęcamy wszystkich członków związku do przekazywania wszelkich uwag dotyczących niedogodności i złej obsłudze do składania reklamacji bezpośrednio do Lux Med - u (instrukcja zgłoszenia reklamacji w załączonej zakładce) lub poprzez swoich przedstawicieli związkowych - Przewodniczących Organizacji Podzakładowych, jak również przez Przewodniczącego Komisji Zakładowej: zbigniew.matuszewski@psgaz.pl
Namawiamy również do ZAPOZNANIA SIĘ Z OBOWIĄZUJĄCYMI STANDARDAMI OBSŁUGI
Poprzez posiadanie tej wiedzy możemy ŚWIADOMIE ŻĄDAĆ WŁAŚCIWEJ OBSŁUGI
Kolejne informacje na naszej stronie, ukażą się w najbliższym czasie po odbytym spotkaniu